Rafiq Renovation.
Tukang Paip dan Renovation Kuala Lumpur dan Selangor (Hotline 019-3220702)

Plumber putrajaya 24jam.0193220702 Rafiq

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar pembaca sekalian. Moga baik hendaknya.
Ramai yang call saya minta baiki paip dan tandas mereka yang tersumbat. Dan ada juga yang nak renovate tandas dan hendak tambah tandas lain.

Alhamdulillah, sehingga kini saya di Rafiq Renovation telah selesaikan banyak tugasan berkaitan servis baiki paip bocor, tangki bocor, tandas tersumbat dan melimpah, renovate tandas, baiki simen dan paip, dan segala kerja perpaipan.

Tempahan adalah di sekitar Kuala Lumpur dan juga di kawasan Selangor. Ini kerana, mereka yang tinggal di perumahan, rumah teres, rumah pangsa, kondominium dan rumah sendiri di KL dan Selangor, amat susah untuk dapatkan servis baiki paip bocor, tangki bocor, tandas tersumbat dan sebagainya.

Jika ada pun, perkhidmatan yang ditawarkan adalah mahal dan juga daripada kontraktor yang memberi caj yang mahal.

Oleh sebab itu, saya dan team di Rafiq Renovation menawarkan servis kami yang terbaik pada harga yang jimat buat anda dengan jaminan kepuasan pelanggan yang kami berikan.

Servis baiki paip bocor dan kerja perpaipan saya tawarkan juga untuk kecemasan dalam 24 JAM untuk mereka yang menghadapi masalah berkaitan paip bocor dan tandas tersumbat.

Untuk tempah perkhidmatan yang saya tawarkan, anda boleh call saya segera, untuk tempah segera dan saya akan bantu selesaikan masalah paip anda.

Call/sms/Whatsapp saya di Rafiq, 019-3220702

Sila nyatakan nama, masalah dan lokasi anda

rafiq renovation rafiq renovation Author

Blog Archive

Popular Posts