Rafiq Renovation.
Tukang Paip dan Renovation Kuala Lumpur dan Selangor (Hotline 019-3220702)

SERVIS MENUKAR TANGKI DI KAWASAN KUALA LUMPUR DAN SELANGOR








Assalamualaikum w.b.t 

Saya sering menerima soalan seperti ini dari pelanggan.
Kenapa tangki rumah saya selalu bocor walau dah banyak kali dibaiki?

Pelanggan atau pengguna harus faham kenapa tangki poly ini boleh bocor. Diantara penyebab tangki poly bocor  adalah memang terdapt kebocoran kecil semasa proses pengeluarannya dari kilang.Sewaktu proses penghantaran, berkemungkinan ia terjatuh ataupun tergesel dengan objek yang tajam.Mengikut pengalaman saya ada sesetengah boleh di baiki.

Pertama sekiranya kebocoran itu berlaku di bahagian tepi atau pun ia di panggil dinding tangki ia boleh dibaiki.Cara membaiki kebocoran ini adalah dengan memasang 'tank connector'

Kedua jika bocor di bahagian lantai tangki dan bucu tangki ia tidak boleh dibaiki.Jika ada sesetengah kontraktor hanya menyapu gam di bahagian tersebut ia hanya boleh bersifat sementara dna kebocoran akan berlaku kembali.

Justeru, saya di Rafiq Renovation sedia menawarkan perkhidmatan  kami dalam membaiki, membaik pulih, semua masalah yang berkaitan
Dengan pengalaman kami dan jaminan kualiti yang kami tawarkan, anda sudah pasti sukakan.
Untuk tempahan segera hubungi saya, En. Rafiq di talian 019-3220702 untuk rundingan dan pertanyaan lanjut.
Saya sedia membantu anda mengikut citarasa design yang anda mahukan.
  • Ubahsuai rumah, pejabat, dan kedai.
  • Mengecat dan pasang tiles.
  • Plaster ceiling.
  • Buat tabletop dan kabinet dapur.
  • Kerja2 paip.
  • Kerja2 elektrikal.
  • Kerja2 repair.
  • Pasang pintu/tingkap (sliding window,dll)
  • Pasang grill dan awning.
  • Buat partition,porch dan gate.
  • Baiki bumbung bocor.
  • Baiki tandas sumbat.
  • Cuci / pasang tangki air
  • Potong pokok dan lain lain lagi
rafiq renovation rafiq renovation Author

Blog Archive

Popular Posts